Kom medan sommaren ännu hänger sig kvar

Oerhört aktiv uppdatering nu ett tag. Vad duktig du är Lisa.. Mhmm, aah tack!

Aja. Igår var jag i alla fall i huvudstaden hela dagen, eller nästan, vi var i Nacka strand på bröllopsmiddag eller vad man säger. Min moster och hennes man gifte sig i New York men hade lite träff igår. Käkade aaaaaaaasgod buffé, lite blandat, ifrån bläckfirre, lax och räkor till pastasallad med parmesan, kött och jättefin sallad. O efterätten, ja jisses, chokladmousse och sen välrdens sötaste rosa cupcakes. Riktigt kul att träffa släkten med som man inte träffar så jätteofta! Så det var ju skapligt värt om man säger så. Massor med bilder så det kommer så fort jag kommer ihåg att ta med mammis minneskort upp till mitt rum.

Idag gick jag upp för sent, käkade frukost/lunch och sen så har jag faktiskt varit ute i solen för det mesta. Kan behöva det med tanke på att jag lyckades brännamig lite lätt efter idrotten i fredags! Hallå herregud, jag var ute i kanske 2 timmar, och satt sen vid fontänen i kanske 30 min och väntade på bussen. Räckte tydligen, tragiskt nog.

Har också insett att mitt behov av en volleyboll bara ökar och ökar.. Mamma och jag försökte stå och slå lite till varandra med en fotboll, men det gick ju, inte så bra. Hahaha, sen om det var bollens fel eller inte, nja det låter vi kanske vara osagt! Men jag tror det var det.

Kommentarer
Postat av: Mams

klart de va bollens fel, vems skulle det annars va ?

2010-05-23 @ 23:10:02

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback