Men skjut då din fula jävel innan jag slår ihjäl dig

(... men men, jag vet ju inteom jag är högerfotad eller vänsterfotad! ur Bertfilm, Klimpen och lill-Erik)

Rätt less för tillfället alltså.. Sitter framför tvn och tänkte kolla på Tyra & Bella Show. Alltså koppla in datorn i tvn, köpte ju nämligen ny ljudsladd förut idag. Men det som failar är att, antingen får jag fram bilden, eller ljudet. Inte båda samtidigt.. Suger ju faktiskt lite, men aja.

Träningen var riktigt kul! Först stepp som jag förövrigt inte är någon jävla stjärna på, det där med kordination går ju ganska bort. Boxen däremot, jag älskar det! Våldsamt och sådär, precis i min stil. För att inte tala om sparkarna, wohooo.

Men ne ne, ska det inte funka så får jag väl gå och lägga mig i sängen och kolla på Bert i stället. Får ju kramp i stjärten av att sitta här på golvet och glo. Inte så jätteskönt faktisk, trodde min rumpa var tillräckligt mjuk! (http://mabra.com/darfor-ar-det-bra-att-ha-stor-rumpa/ hahaha värt!) Men inte helt fel det heller (bert alltså), inte med tanke på att han är min nya religon, min livsåskådning och min livsförebild. Kanske. Inte. Riktigt. Men i alla fall nästan. Så galet, så dant, så bra!

Godnatt om ett tag!
Kommentarer
Postat av: Erica

Asså du är så jävla skön Lisa!



btw "ajaj mina ben" är oxå fin! :)

2010-05-14 @ 03:39:19
Postat av: Anonym

fin blogg och lycka till med handbollen, ha en trevlig dag hejdå

2010-05-14 @ 04:17:01
URL: http://farfarbetalar.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback