MSN snacket här i världen

Efter en pissig och jävligt kall träning och en väldigt varm och avslappnande dusch så var ju humöret på topp, verkligen! Många tankar som snurrar och det är inte riktigt kul det heller.. Men vad gör väl det om 100 år.....? Förhoppningsvis absolut ingenting. Eller, det gör inte det, som tur är? Ja.. Jag kommer överleva, jag tror det. Jag hoppas det.

Nu till saken, när jag kom tillbaka till datorn så hade någon lite småstörd människa skrivit ca 1161 ord till mig på msn (ja jag klistrade in i word för jag ville veta) utan att jag hade svarat, ja alltså skrivit med sig själv. Vet inte ens vilka delar av konversationen jag ska lägga ut, den är jättelång så kan ju tyvärr inte dela med mig av hela. Tror alla redan har förstått vem denna sköna halvschizokille (ja han envisades med att det var jag som verkligen svarade) är. Helt rätt gissat så heter han Tim och är i Turkiet, haha, turktim. Ha ha ha..







Lägg märke till att dom inte hänger ihop. Blev riktigt långt utan att jag ens tog med hela, så aah, det tog nog en stund det där. Eller aah, jag vet ju vilken fantasi den killen har, haah låtersom värsta fan-inlägget nu ju, inte så bra kanske. Men ja, han fick mig ju faktiskt på avsevärt bättre humör, och det är ju värt ganska(jävligt) mycket!
Så ja, gracias a mi amigo, fue muy amable de tu parte som favoriten M skulle ha sagt. :) (kan typ två ord på spanska, google translate imh <3) Kan ju tillägga att det här var ett önskeinlägg!

Time to sleep, data med halvretard älvkungen och senare prov i socialpsykologi. WOHOOO VILKEN UNDERBAR DAG JAG HAR ATT SE FRAM EMOT! Bäst jag sover så den kommer fort nog.. Undrar om jag kommer kunna somna över all förväntan, alltså jag tror det. Men den största frågan är, kommer DU att kunna sova?
Godnatt bambi.
Kommentarer
Postat av: Timmis

turktim, haha den var bra :)

tack så mycket ! :D

2010-05-12 @ 18:20:40

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback