Stand up, for the champions. For the champions, stand up.

Seg dag och det känns som om det är söndag. Det har det ju i och för sig känt som sen i torsdags, men ändå.. Sov rätt länge och blev väckt av min käre far och syster. Tack.. Slutade med att jag råkade sparka pappa, hårt. Träffade rakt på min redan svullna fot som återigen har förvandlades till en liten boll. Har fortfarande ingen vettig ankel, haha. Riktigt onödigt, lika klantig som vanligt... Aja, det resulterade i alla fall att jag skrek som bara fan och vart ordentligft sur, på riktigt, det gjorde ju att dom lämnade mitt rum fort som bara den och jag kunde somna om. Det var ju i alla fall bra.

Kom på att jag snart gått klart ettan på JB och det känns ju faktiskt allt annat än okej. Eller magiskt skönt och underbart med sommarlov och sådär va, men hallå, hur fort har det inte gått då! Kommer ihåg delar av första dagen som om det var igår, och jag kommer verkligen ihåg dagen när den här bilden togs. Nollningsvecka och tvärtomdag. Gjort en hel del fint under tiden också, hahaha ja jisses...

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback