SJUKT JÄVLA TJURIG, LÄS PÅ EGEN RISK .... :)

Fyfan för franska. Jag hatar det alltså, på riktigt så är det den värsta lektionen i veckan, i mitt liv. Till och med ännu mer kasst än engelska. Prov i franska, finns det något man kan hata mer? Knappast. Jag kommer få IG jag känner det helt seriöst. Känns ju underbart i och med att jag gick ut med MVG i nian. Jiihooo lyckat...

Längtar även till fystesterna imorgon. Tur nog så är det inte cooper förrens på måndag. Fast i och för sig är det kasst det också. Jag mår fan psykiskt dåligt av att veta att vi kommer ha det. Helt seriöst alltså. Kul att jag förmodligen kommer vara ensam tjej också, igen. Som jag har varit, jaa varenda cooper hittils. Det tycker jag är riktigt kul, faktiskt, inte.

Jag jag är riktigt jävla sur nu, vilket är ganska ovanligt för att vara mig ju faktiskt. Drar ner och tränar nu istället, vilket jag verkligen inte borde ikväll. Vad borde jag? Jo plugga som en tjaaa, jag vene. Skolan går ju före, eller? Nae.

Hejdå.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback