Jag fattar inte varför det händer M-I-G?

Igår så förstördes mitt underbara paraply på vägen net till träningen. Kan samman fatta mina känslor för det i några få ord, enbart för er. FAN JÄVLA HELVETE! Sur är bara förnamnet på vad jag blev då. Det blåste och det bara vek sig, själva skaftet alltså. Lägg av, vad är oddsen liksom.. Med tanke på att regnet verkligen öste ner och jag skojar inte, och att jag ungefär 100 meter innan hade tappat min banan, som jag inte ens hann ta en tugga av innan den bröts av i blåsten. (Eller var det min superspeed på gamla b?). Väl framme heeeeelt genomblöt med smink i hela ansiktet på Korpen kliver jag in innanför dörren och möts direkt av kommentaren "Lisa, du vet att man brukar ha paraplyet över sig?" Happyface.

Steppen och boxingen var hur fin som helst och ja, man blir ju rätt så slut i hela kroppen. Men det är mums!

Hockeyn igår var ju bra också. Eller, kanske till och med riktigt bra! Svergie, dets er bra ut. VM-guld, njaae. För det kommer Kovalchuk, Malkin, Semin, Morozov och grabbarna ta med sig hem till Ryssland. Jag hoppas verkligen det i alla fall. (Eller jaa, jag hoppas allra mest påSverige, såklart!

Denna man är min nya idol. Vyacheslav Bykov, där snackar vi stoneface all the time, så jävla cool!
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback