Highway man

Tisdag efter träning och det är skapligt tungt i benen. Skön .. t ju. Gillar feelingen grovt mycket. Asså jag har kommit på att jag inte vet egentligen vad man skriver i en blogg? Skulle ju kunna skriva ut mina tankar, men njaa, hej emo.. Tror ingen pallar läsa det, och då menar jag verkligen ingen. Vad jag har gjort om dagarna är ju rätt boooring, hur eller om jag tränar tror jag inte heller intresserar alls. Fårkommapå något ju! Jag är väl kreativ nästan jämt..

Har förövrigt kommit på att när jag väl tänker, ja då blandar jag ofta språk i hjärnan. Vad tyder det på då? Schizofreni, allmänt störd eller bara rent sjukt. He he he, jag vene.. Fast kul är det ju uppenbarligen efter som jag garvar när jag skriver det här.

Tänkte ju faktiskt lägga in lite spännande kort från idag, eftersom att jag hör och häpna införskaffade mig ett nytt minneskort. Riktigt bra faktiskt, att jag sen fick det 50 spänn billligare bara för att jag upplyste dom om att dom hade ett liknande billigare på internet som jag egentligen ville ha. Haha, smart ju. Sen så tänkte jag att jag skulle gå igenom gränden, bara för att jag hade tid, på väg upp till bussen. Det första jag ser är ett par röda tygskor som liksom bara skriker åt mig. Jag menar 99 spänn, inte fan går det att stå emot. Ja dom var lite lite för stora och dom spräckte mina röda conversedrömmar, MEN ÄNDÅ.

Nightwish, Metallica, Hoffmaestro och The Offsprings. Nu ska jag sova, dags att tagga för matte a nationellt prov imorgon. Härligt. Förövrigt så gick datan idag ganska åt helvete, fast psykologiprovet gick nog i alla fall ganska bra, turligt nog.

Godnattpusssss på kinden
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback