Hejheeeeeeej

Tjohoo mitt internet här hemma funkar inte (eller jo på allas datorer utom min!!!!!) och ja, det är tragiskt. Kan ju inte lyssna på allra käraste Spotte heller. Skämta inte, det är mest hemskt faktiskt.

Mysig och gullig dag i skolan, eller aae. Vi tar om det från början. En helt vanlig random dag i skolan. Hade ju i och för sig fotboll, handboll och volleyboll på handbollen imorse. Det var riktigt mysigt det, typ, inte. Nersparkad och sånt där kul.. Haha, snacka om att handbollsfolket är psyk, men snacka om att dom är bra också! Det är faktiskt lite galet ibland.

Stannade kvar i skolan efter skolan och gjorde franskaglosorna med typ Alexandra och några till. Det var faktiskt kul till och med, eller, kanske inte o göra förhöret, men efter det. Vi är nog ganska så äckligt patetiska på ett lite sådär charmigt sätt. Om det nu går? Jag tror det i alla fall.

Tränat ute och det gick ju ungefär som vanligt när vi spelar emot småttingarna. Kul att dom där ska vara 1 år yngre och ändå är mellan ungefär 5 och 30 centimeter längre. Ja? Jag älskar att jag är så oerhört lång. Kanske kunde fått växa till över 1.70 i alla fall, men naaaejdå. 1.69, det är ju en jättebra längd liksom, verkligen, inte. Om någon skänker bort 6 centimeter så kommer jag att vara världens gladaste i åtminstone en timme. Tacktack!

En varm dusch väntar och efter det världens bästa säng. Tänkte försöka komma i säng tidigt för en gångs skull, det är ju definitivt värt ett försök.

Godnattpusssssssen på kinden!
Kommentarer
Postat av: Timmis

jaa fast spela med personer som är minst 5-6 år äldre och i snitt 15 kilo tyngre är ju också kul :)

2010-05-18 @ 10:49:14

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback