Happyhappyhappyhappy!

Äntligen så fungerar internet på min dator här hemma. Äntligen behöver jag inte klara migutan älskade Spotte längre, min livskamrat och bästa vän! Borde fira det med att koppla in skiten i tvn och lyssna på You're gonna go far, kid eller Nightwisk lite för högt(om det går?). Men nae, det hinner jag inte tyvärr. Ska ner mot Korpen och träna, hoppas definitivt på stepp och box. Byta om, ta en banan och sen cykla ner tillsammans med mitt underbara paraply i det mysiga regnet (jag älskar regn!!!!! <3 ). Tjingeling.
Kommentarer
Postat av: Mams

Hmmm, det va inte mycket banan du åt, Pyton hittade den allt ;)

2010-05-20 @ 21:31:35

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback