Happyface ändå!

Skrev världens hyllningsinlägg igårkväll efter att jag kommit hem. Varför det inte är uppe? Ehm jo det dampa loss så det blev inte så mycket med det. Det är en av sakerna som gör mig skitsur. Annars mår jag bra serrni.

Har tre jävla väskor att packa upp, och det tänker jag göra den dagen jag behöver något ur någon av dom. Det betyder ungefär att jag verkligen inte tänker göra förrens det är panik, på riktigt. Så som till exempel täcket, det behövde jag ju faktiskt i natt. Nej men jag tror jag ska gå och sparka in högen av kläder och andra random saker, typ någon halvmosad banen och en katt, i ett hörn och hoppas på att dom skärper sig, tar ordning på sig själva och hoppar upp på galjarna sjungandes på Pinks låt Funhouse. Skulle ju förstås funka med tvättmaskinen också, men mest troligt inte va..

Såg en trevliga figur i Göteborg dessutom, inte Karabatic tyvärr. Men så väl värt ändå, STEFAN LÖVGREN. Kommer ihåg när jag såg en video från hans avskedsmatch i Kiel på youtube. Jag satt på bussen, och ja självklart så började tårarna att rinna, därsnackar vi känslosamt! Hittar den inte just nu för den är borttagen av användaren, och det får väl vara en annan saksom gör mig jävligt sur då. Annars så ärhan ju definitivt kung.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback