Du kommer få mig att skratta högt resten av mitt liv..


Granis, Törna och me. Smickrande min, men jaa, den får mig att skratta så lika bra att dela med sig!

Äter äcklig vego schnitzel just nu. Man skulle visst tillaga den i ugn, men fan tänkte jag och stekte istället. Jag tror inte att det var ett rätt beslut. Men ner, det ska den, kanske! Aae, fyller upp ett glas med yoghurt till istället, lite väl udda kombination kanske. Men jag käkade inte det ihop. Madagaskar vanilj, borde man prova tycker jag. Nästan lika gött som mjölk och kanelbullar. Vi borde ha bullfika i skolan innan vi slutar. Ska framföra det till min eminenta basgrupp 5 imorgon tror jag. Det är faktiskt bara 15 dagar kvar tills vi sluta ettan, sjukt!

Spec idrott i morse och det var ruuuwligt. Var två o två i par och sen så skulle man hitta på små tävlingar att utmana dom andra lagen i. Har en känsla av att vi var dom enda som vann sin egen gren? Straffar med vänstern, enbart. Ganska smart med tanke på att jag var i lag med den enda vänsterhänta killen. Så aah, det gjorde vi rätt bra faktiskt!

Franska sen, ochdetvarinte lika roligt. Fick tillbaka provet. Punkt slut. Tragisk läsning, så illa som man kan tänka sig, fast jaa värre.

Ner och träna sista grästräningen för i år nu. Femte träningspasset på tre dagar. MEN, det är Hallsberg i helgen! Så aah, kommer bli sex träningar, och åtta matcher den här veckan. Finalerna är medräknade. HUR bra?! Sådär 5 av 5 toasters skulle jag vilja säga.

Simma lugnt ciaaaaao.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback