Dagen till ära enligt äckel tim

Dagen till ära vill jag tillägna Tim! Han är alltid så snäll och har verkligen koll på allt. Jag måste erkänna till dig också Tim att jag egentligen håller med om allt som du säger men har inte vågat erkänna det innan! Så ja, jag är sinnesförvirrad.

Sitter och chillar i soffan på it med Tim(bäst), Malin och Simon(söt) och det är riktigt go mys-stämning! Tyvärr så sitter Malin bredvid Simon och inte jag. Rackars alltså! Börjar falla mer och mer för honom och mina tankar börjar kretsa kring honom. Igår på träningen till exempel så ramla jag hela tiden för att jag inte kunde hålla tankarna borta från Simon och det gjorde mig knäsvag.

Efter skolan, om typ 2 timmar så bär det av mot Göteborg för gymnasie-sm! Alla handbollsspelare åker och vi ska typ bo i samma rum så tagga för att spana på killar i kalsonger! Riktigt taggad är jag. Finns många snygga killar att se på! Men nu ska jag nog beundra Tim lite mer och då kan jag inte skriva samtidigt.

Ha det bra! pösss!

EDIT: Okej, kanske typ 30% av innehållet är sant. Typ att jag sitter i soffan med Tim, Malin (söt?) och Simon.
EDIT: Okejdå, 100 % är sant och jag tycker Malin är sexig och jag vill till toan med henne. hihihi
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback