Cinnamon bun of the day

Äntligen fått det som jag har längtat efter ett tag nu! Lagom till damfinalen blev det en varm kanelbulle och iskall mjölk. Åh fy fan det är ju så gott så man nästan halvt dör. Har snart druckit upp en liter mjölk själv också så. Ska nog även ställa in en av mina cocacola vanilj burkar i kylen. Försöker ju att spara riktigt på dom, bara 6 st kvar!! Fast jag har haft dom ganska länge, ungefär två månader skulle jag tro. Okej, är inte ens sugen, men dom är ju lite små goda sådär.
Sävehof vann och det var ju bra. Hade Skövde vunnit hade jag iof inte tyckt det var dåligt heller, har ingen dirr favorit i damhandbollen. Men herrarna, då ska nog Sävehof med Fridén i spetsen faktiskt vinna. Eller, fast det vore ju lite kul om Drott vann. Mm bra, det kommer bli bra. Jag ska definitivt se den. Men frågan är, ska DU se på den? Hahahahahahah, humor..
Kommentarer
Postat av: Timmis

Jag vet inte riktigt, men frågan är, ska DU se den ? :)

2010-05-09 @ 09:58:29

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback