Can't stop loving you

Weheeei, så blev det Valborg i år också. Så sjukt överskattat egentligen. Alltså vi hade det as bra, inte det, förrutom att vi somnade liteförtidigt kanske, hehe. Men vad är den där dagen till för? Och lediga 1 maj, mhm kul att det är en lördag i år då. Tjaaa.

Gårdagen var en såndär kul dag.
Gick upp för tidigt! -> Frukost -> Matte B -> Lunchdejtade Tunisen -> Tennis på idrotten, blev lite knäckt. -> Skrämde småbarn på gymmet med mina biceps -> Handla mat -> Fixa mig -> Middag med tjejerna -> Elden i 10 min, tog dubbelt så långtid att gå dit, ovärt! -> Träffade människor -> Häng på loftet med glassen -> För tidig sömn.

Ledde till att.
Jag är trött. -> Jag kommer inte käka glass på länge. -> Jag har träningsvärk.
Okej, jag borde sluta klaga, älska eller ens nämna träningsvärk. Tjat på mig, den som nästa gång hör mig yttra mig om det, slå mig någonstans där det gör ont, okej? Likadant om någon hör mig svära. Slå mig. Riktigt hårt, nämligen på tiden att jag slutar med det.

Så pass är det, jag mår bra. Hejdå.
Kommentarer
Postat av: Timmis

Låter som jag har fått en uppgift att ta hand om :)

2010-05-02 @ 21:04:41

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback