You're out of my life

Happyface för att man kan lyssna på melodifestivallåtarna nu. Typ alla blir ju bättre destom mer man lyssnar. Härligt. Så sitter just nu med en risifrutti och njuter av allt från Anna Bergendahl och Salem till Neo och Darin.

Tog ca 2,5-3h att komma hem idag. Oerhört kul. Fy fan vad det var kallt alltså. Men jag klandrar ingen, inte ens Östgöta trafiken, vem fan trodde att det skulle bli en sådanhär vinter..

Aae, nu ska jag ta på mig termobyxor och gå ner till träningen. Jag totalt vägrar att springa ute idag, jag gör det bara inte!
Kommentarer
Postat av: GUD

och vart står det att du träffa lilla mig på rese? :O haha nevers jag skojja bara, vet att du gillar mig ändå :D <3

2010-03-04 @ 22:10:22

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback