Hal som en tvål

Fredag igen, bara sådär.
Matte B på morgonen, kan väl utan tvekan säga att vi i alla fall har en göddig grupp, ettorna alltså. Handbollsgrabba, två fotbollskillar och så jag. Skiten börjar falla på plats också. På förra skolan så kände man ju sig ärligt talat smart. Men nu, alltså njae det gör man inte..

Idrott vilket för dagen handlade om volleyboll, innebandy och lacrosse. Om vi skippar plastfäktningen så var det riktigt kul. Lacrossen var jävligt klurig, få i väg bollen hallå? Fast volleyboll, skön sport.

Funderar lite på om jag ska gå ut en sväng eller inte. -2,5 står termometern. Hade ju inte varit helt fel kanske, men aae jag skippar nog det. Kanske en sväng före matchen mot Motala imorgon, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Timmis

Men du var ju helt klart bäst på lacrossen ! :D

2010-03-12 @ 19:16:27

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback