Underbart

Handboll hela dagen, i linköping och i vadstena. Två vinster och en förlust, b-laget fullkomligt krossade Finspång. Har haft roligaste läktardagen på länge, och jag hittade min nya bff i rp's andramålis. För jävlar vad hon glodde på mig matchen igenom, tror hon kollade mer på mig än på matchen. Gulle då! Här hemma i hallen hade vi också helt galet kul.
Träffade och kunde snacka mer ostört med min gudinna än vanligt. Amanda Swärd, vilken tjej alltså! Under matchen satt jag mest och snacka om både det ena och det andra med jaaa, haha vilka var det nu igen.. I alla fall Alexandra J, Becca, Frida, skapligt goa dom också. Träffade ju även min "pojkvän", killen är 11 år och presenterade mig för min kompis som "det här är lisa och hon är min flickvän". Jaja, sött...

18 dagar kvar tills lov och jag känner mig för tillfället som en utbränd stackars pensionär. Stämmer ju, för om 19 dagar blir jag ett år närmre pension. 17 är ju verkligen världens mest spännande ålder kan jag tycka..
Skapligt ovärt att gå till skolan måndag och tisdag. Jag kommer varken höra eller se, och förmodligen fatta ännu mindra än vanligt. Allt fokus ligger ändå på tisdag kväll! Nattienatt.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback