Party at a rich dude's house

Vilken svordom använder du mest? fan och jävla
Äger du en iPod? jahaarå
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 09.15
Hur många resväskor äger du? använder inte skiten så mja?
Använder du flip-flops? helst när det är massa snö
Var köper du dina matvaror ifrån? östenssons
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? egentligen båda, för det är kul att vara med på failade bilder
Vilken var den senaste filmen du såg? kollar inte på film, greys<3
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? beror på humöret
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? haha lägenhet i linköping tror jag
Har någon någonsin kallat dig lat? varje dag
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? har aldrig behövts
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? i datorn ligger greys säsong 2, avsnitt 12-14
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? kan inte välja en, lyssnar ju mycket på ke$ha just nu men
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? secrets bby
När var senast någon stötte på dig? i morse, syrran föööfan
Vad åt du till middag senast? kyckling som råkar vara det godaste som finns
Använder du huvtröjor? när jag tränar
Kan du vissla? ja visst kan jag det
Vem var den senaste som ringde dig? mammi
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? nån snurr och bergodalbanegrej i danmark
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? tror? jag vet
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0143
Tittade du på tecknat när du var liten? det var liksom inte tv om det inte var tecknat
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? kul fråga..
Hur många syskon har du? en gangstah till sistah
Är du blyg inför det motsatta könet? hahaha.. i vilken situation? beror på hur schnygg personen i fråga är.
Vilken film kan du alla replikerna till? som tur är ingen.
Äger du några band t-shirts? linkin park
Hur många stolar står kring ditt köksbord? fem
Läser du för skojs skull? texten till filmer ungefär
Pratar du några andra språk? jag kan några ord på engelska, och ett par på franska
Diskar du din egen disk? diskmaskin?
Har du gråtit offentligt? nästan aldrig
Har du en stationär dator eller en laptop? laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? behövs inte
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? piercing, öronflörpen och maybe läppen
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? verkligen inget måste
Kan du kasta macka? jag är kung
Har du någonsin varit på Jamaica? nej
Vad har du med dig in på bion? godis
Vem var din favoritlärare och varför? jag vet faktiskt inte
Har du dejtat någon av en annan religion? mm, jag riktigt älskar killar med en liten mössa på huvudet som inte kan käka mjölk o kött ihop.
Vad har du för väder? mörkt ute, men det var typ -10,4 när jag i gick hem
Har du en blogg? jag tror det
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? inget sticker ut, inget är piss.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? skön
När sov du senast på golvet? typ förra veckan
Vilken är din favoritdrink? kall apelsinjuice
Gillar du din boende-situation? inget fel på den, men staden. nja
Vad vill du döpa dina barn till? cecilia, carl
Din pappas hemstad? vadstena
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? i become a superhero at night
Är dina dagar fullbokade och stressiga? mmmm
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? i ett klassrum med ca 25 killar hörs inte tjejerna :)
Vilken är din favoritfrukt? banan, kiwi
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? aaae
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17
Tror du på liv på andra planeter? hoppas det, och att dom kommer hit
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? kömmer inte ihåg!
Tror du att Gud är man eller kvinna? mellanting
Vad var det senaste du åt? choklad
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? beror på vem
Hur valde dina föräldrar ditt namn? haha rederiet ftw
Gillar du senap? bara på körv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? nej det är inte synd om dig, kom igen för i helvete.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? inte sååå troligt
Tycker du om att krama folk? älskarrrrrrrr
Skulle du säga att du är trendig? trendigast.
Äger du en digitalkamera? tttiep två
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? alla i biggest loser (L)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? aae, hör man inte av sig så är jag inte intreserad
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? finns säkert någon.
Tycker du att du är attraktiv? men ja, ungefär som dom i biggest loser också
Vad är du allergisk mot? emh, allergisk? jag? nej fan jag är stenhård.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? käkar bara döda djur så nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Viktor
Vem av dina bloggläsare vill du helst veta allt detta om? ingen!


liksom jag vill ha den här tischan

Kommentarer
Postat av: Timmis

mycket spännande svar :D

2010-03-07 @ 18:39:10

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback