Onsdag är chillardag

Rätt seg dag. Aah, det var det roliga som har hänt på min favoritdag. Handboll + franska, har varit kul, men inget utöver det vanliga så att säga. Iof var det ganska så trevligt att lyssna på gammal nostalgimusik på franska. Typ
Spice Girls, Aqua, The Offsprings och Bloodhound gang.
Vi lyckades även med att få resten av "klassen" (5 pers till, okej bara två som vågade klaga på oss) att bli irriterade genom att spela Count Dee's Hit Explosion – I'm Too Sexy lite för många gånger. Nej vi hade ingen lärare i klassrummet. 

Mitt jävla datorbatteri dog i bussen på vägen hem också, sen gick jag till sporthallen för o vänta på Firren. Tänkte att jag kunde kolla lite på greys och var ASGLAD. Trodde jag ja, mm, jag hade ju verkligen med mig laddaren i morse..
Så nej, blev o köpa en macka och en liter apelsinjuice och sedan sätta sig och glo. När dom hade fys. Okej, fejjan i mobilen, men det är inte lika kul som fejjan på datorn.

Kommentarer
Postat av: Timmis

Idag kommer jag inte på något vettigt att kommentera :) tyvärr :D

2010-03-03 @ 23:14:09

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback