Maybe you shouldn't, kiss n tell

Alltså shiet vad jag var uppe tidigt idag. Brukar ju få stressa som en galning för att packa o allt sånt till matchena. Men nu, ja jag är chill. Okej jag har inte packat ett skit eller ens klätt på mig, men jag har käkat frukost. Haha.
Linde hemma idag, vi förlorade borta. Men, idag är det nya tag och vi fick känna hur det kändes att vinna förra lördagen. Den känslan tror jag att alla är väldigt sugna på att få igen. Så ja, vi kommer göra allt.

Sitter förövrigt i sängen och taggar med Ke$ha, riktigt bra album. Ke$ha – Kiss N Tell, like it!
Dags att börja packa tror jag, vet nog inte ens vart min undershorts är. Fan lisa..

Kommentarer
Postat av: Timmis

Vi fick stryk av linde vi med men krossa Halstahammar idag :) jag var star ! :D

2010-03-07 @ 17:26:12

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback