Indians.

Här följs kvällens match!
http://www.everysport.com/sport/ishockey/elitserien-herr/kvartsfinal/event/2010-03-18/froelunda-indians-linkoepings-hc/14329373

Bara att börja tagga. Snart ska pyropjäserna smälla ett antal gånger bakom Norrena.
Tror på 3-1. Kallio och Klingberg hänger varsitt, det tredje låter vi vara osagt.
Förvisso tränar jag undertiden men jaa.. Desstom mer spännande att komma hem o kolla resultat! Eller så ska jag kolla om man kan få update till mobilen. Haha fast det är säkert rätt dyrt skulle jag tro..



Får vi ett FRÖÖÖÖÖÖLUUUUUNDAAAAAA!

Tyckte det blev lite fäjna färger på länkarna btw. Nej det var inte riktigt mening. Men det får vara kvar, för det blev nice.
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har fått en stor blödning i låret,som kommit efter en lårkaka jag fick för ett väg sedan. Kommer ta ett tag att bli av med...men bara att kämpa på.

2010-03-18 @ 21:18:58
URL: http://petersson84.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback