HAPPYFACE

Fånflinet på plats, åh fyfan vad jag är glad. Vet bara inte för vad. Haha, helt sjukt skön träning. Vårat lag? Eheee STARSSSSS. Min armbåge blev svullen och turkos medans Alex2 numera aka ENÖGA blev av med ögat. Jag menar, hey. Det är helt galet ibland alltså, så det kan gå.

Från galet till galet, det finns ingen bättre pepplåt än Elov & Beny – Singel och sökande - Radio Edit, det bara ÄR så. Jag lovar. Fyfan vad jag ska lära mig den helt tills imorgon, och FYFAN vad jag ska sjunga för alexballex på franskan. Om jag var du bby, då skulle jag ta med mig öronproppar eller liknande. Alternativt inte komma alls. Fast det, det är ganska uteslutet. Hon tycker om mig. Alltså tycker om tycker om. Hihi, jag vet det.
Kommentarer
Postat av: Mams

Mohaha, jag vet nog varför du är så himla nöjd och glad i kväll, hehe.

2010-03-09 @ 23:52:00

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback