Blah blah blah

Matchen igår, torsk med två. Var det där mitt livs match så kanske jag lika gärna ska lägga av. Nu. Så nej, det var inte det inte.

Riktigt trevligt på bussen hade vi det i alla fall. Johansson & Strömp höll på att dö i en snödriva vid någon mack dessutom. Inte så bra..
Kom hem sådär lite lagom sent och då gick jag och la mig med en kopp te, framför greys på datorn. Det tycker vi om.

Ska spela match mot Nyköping nu. Kan mycket väl vara mitt livs sista ungdomsmatch. Det känns ju också konstigt! Tjingeling.
Kommentarer
Postat av: strömpa

himla snygg vurpa i snöhögen, det var skoj :D

2010-03-21 @ 17:24:22
URL: http://mathildacecilia.devote.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback