All I ever wanted.

Bara för att det är internationella PIMPIM dagen idag så är jag rätt så jävla happy. Men mest för att solen skiner och jag ska chilla fram tills klockan 22, för då blir det sängen. Fan jag ska sova tidigt idag.

Kul att man går armkrok med sin två år yngre syrra på Östenssons, går fram till mamma som står och beställer i delikatessdisken. Tror jag sa något till henne, ospecificerat vad, och det är inte heller viktigt. Men i alla fall så säger hon som mammi beställer av: - Är ni tvillingar eller skilljer det ett år?
Ehhm, wtf liksom syrran min är NITTIOFEMMA! Tack för att jag ser ut som en 95a.. Enda positiva är ju att majoriteten av alla 93 grabbar @ jb raggar på 95or. Så ja, kanske har större chans där än jag tror. Eeuuw.

Ska ju förresten till Rom om en vecka, det hade jag totalt glömt bort. Bra du. Sen tror jag precis att jag glömde bre mina mackor som ligger på bänken. Mmmm TJA jag lider av djup förvirring.
Kommentarer
Postat av: Timmis

haha vilka raggar på 95:or ? ;)

2010-03-30 @ 18:20:00

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback