Skrattar bäst som skrattar sist.

Känner ju själv att det bara blir torra vad-har-jag-gjort-idag-inlägg nu. Men tjaaaa, hej. Det som gjorde min dag idag var databetyget som jag fick imorse. Trebokstavigt så att säga.

DAGENS klockrenaste, lätt.

Kille: - Lisa Lisa, vad fick du?!
Jag: - He he he mvg..
Kille: - Va, fick du? FICK DU MVG?!?!?!
Jag: - Men jaa! varför så förvånad?
Kille: - Hmm, mmm, du är ju tjej!!!!
Jag: - ........

Eftersom att läraren gick baklänges i bokstavsordning så fick denna vänliga kille, (hahah nämner inte namnet på honom, dom som läser och vet vem det kan vara förstår nog ändå) gå upp efter mig, sen så jaa.
Jag: - Jaha vad fick du då?
Kille: - mhmmm......
Jag: Men vad fick du?
Kille: vg.................
Jag: - HAHAHAHAHA, och jag som är tjej fick mer?
Kille: - Hm, mm, men .... mmm.. + världens mest svårslagna min på det. Blandning mellan att hålla sig för skratt och försöka se sur ut, samtidigt som grabben febrilt försöker komma på något vettigt att kontra med. Hahaha, lycka till!

Där ja, sägs ju att skrattar bäst som skrattar sist, hahaha true true!  ;)
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback