Mmm tjaaa..

Fredag: matteplugg på bussen - frulle - matteprov - chill & käk i stan (svettig cheese på en åsna) - bad med min coola (ellerrrrrr?) klass - miniguidning i stan - tåg (såg en bäbis som var sjukt lik en sengångare, jättegulligt ju!) - mjölby - buss - hemma (<333) - städa lite - käkade - stadshäng utomhus hela kvällen och in på natten.
Det var trots allt en trevlig fredag i shorts och linne. Tack solen för att jag har bränt mig exakt efter mitt linne. Efter sådär nån timme. För i fan mitt pigment är underbart. Men ääh, rött är ju fint..

Lördagen har bestått av allmänt chill med min halvstörda familj (love!!!) fotbollsspelande (stört roligt med pappsen och äckelfirren), varit lika busig och söt som vanligt + endel animal rescue (som tyvärr inte gick vägen visade det sig senare.. kan lova att det var den absolut minsta kalven jag någonsin sett i hela mitt liv! någon cm högre än till mitt knä, ben som var ungefär så tjocka som tre av mina fingrar och på kanske 15 kg.. alltid lika tråkigt!). Nu är klockan 22:56 och jag är alldeles för trött, men hallå det är lördag lisisen.. Skärp dig.
Kommentarer
Postat av: Mams

Mm, det va verkligen en miniminikalv.

2010-06-06 @ 10:27:46
URL: http://www.freewebs.com/solhem

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback