Jag var 10 år, och cool redan då..


Jag och Tessan, fotot taget 20 september 2003. Jag var 10 år, och fortfarande lika cool nu som då! I alla fall var ögonen lika blå, och smilgroppen satt på plats redan då.

Kom nyss hem från Mjölby, var ju lite festligheter där dagen till ära. Kände ca 5 pers som var där innan (mer eller mindre bra om man säger så), det var bra. Alltid lika kul att träffa nytt folk! Det var kul så länge det varade! Och tyvärr inser man hur tragic våran lilla stad är. Man berättar vart men kommer och ifrån och - tssss, VADSTENA, ha ha ha. Skulle ju var ett mycket mer ok ställe om inte vissa av dom som bor här vore sååå störda, och om bussarna skulle gå bättre. Mina funderingar om saken. Palla att man enbart kan ladda busskortet på biblioteket, som stänger kl 13 på fredagar. Mog1.

Är nog dags att sova. Det regnar så mysigt och dropparna slår emot golvet på min balkong så det verkligen hörs. Mys, just love it! Godnatt
Kommentarer
Postat av: alexandra

aaaaaw, den bilden hade du som visningsbild på kamrat va? hahahaha

tack för kvällen kära kompanjon! <3

2010-06-12 @ 10:38:11
Postat av: fisen

Sv: Hahaha jag har inte en susning, hade jag det? fan kamrat-tiden, det var tider det.. sött var det ju i alla fall (aae mest inte va)!

tack detsamma min kära (men lilla) kollega! <3

2010-06-12 @ 18:44:03
URL: http://lisili.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback