En helt vanlig träning med Vadstenas a-lag! <3

Jobbat hela dagen så är ganska trött nu om man säger så. Har stått så mycket så jag har ont i fötterna, även fast jag har haft på mig löparskor.. Härligt är det allt.

Fäjn träning igår som urartade ganska brutalt tillslut, inte så att det blev okoncentrerat på det sättet, utan mer hatiska känslor och alla dessa underbara katiga kommentarer  farande i luften. Allt ifrån mina nya FINA snabba skor till backslick och fiskar som andas med gälar. En hel del mobbning och annat sånt där kul. Hahaha fan vad störda mina lagkompisar och tränare är, och fan vad roligt man kan ha. Vad skulle man göra utan dom alltså, det är galet. Fick mig dagens skratt när jag såg en viss status uppdatering efter gårdagens hatträning också. Jag har en enda kommentar på det hela. HAHAHAHAHAHAHAHA och HAHA, good luck.

Kommentarer
Postat av: mathilda

HAHAHAHAHA, blir värre imörrn min vän!

2010-06-30 @ 18:20:47
URL: http://mathildaacecilia.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback