Jag måste hålla ut i 186 dagar till.

Happy! Har planerat lite fina grejer idag. Fyra (ev fem) tjejer i Kristianstad och kolla på handbolls VM den 19 - 21 januari låter väl inte helt fel va, VA VA VA VA VA ?!?!?!?!?! Lutar åt det och då kommer vi i sånna fall få se fina matcher! På onsdagen spelar Spanien mot Egypten och Frankrike mot Tyskland. Och torsdag spelar Tyskland mot Tunisien och Frankrike mot Spanien.

Ingen kommer vara gladare än jag av att få se mina franska hjältar i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Omeyer, Narcisse och Karabatic låter bra i mina öron :D

2010-07-12 @ 00:40:29
URL: http://mathildaacecilia.blogg.se/
Postat av: alexandra

de kommer bli så galet bra:D sjuka dagar med sjuka tjejer! och en jävla massa handboll på det. karabatic<3

2010-07-14 @ 22:42:46
URL: http://alexandrajohansson.devote.se

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback