Måndag.


Jobb = för tidig uppgång, stekande sol eller kvalmigt och att jag skar bort en skinnbit på fingret av ett jävla ogräs. Låter negativt men det är inte hela sanningen det. Jag tror faktiskt inte jag kunde haft ett bättre sommarjobb. Helt ärligt sagt så trivs jag väldigt bra.

Längtar förövrigt till mitt rum är kirrat och klart. Varit nere och beställt tapeterna, så, i övermorgon ska dom kunna befinna sig på mitt rum. Kanske så att dom kommer upp till helgen till och med. Ingen är gladare än jag! Det kommer att bli grå metallic och en liksom vit fondvägg med mönster i svart och grått med några små glitterstänk i. Låter la inge vidare, men det ska dt nog absolut kunna bli. Vidare så har jag insett att jag tycker att inredning är väldigt kul, och det bästa med att jag ska fixa tv-rummet är att jag kommer ha ett rejält finger med i spelat hur det ska se ut. Har redan övertalat pappsen till vilka tapeter som ska vara där. Kommer nog ganska enkelt kunna påverka det mesta kan jag tänka mig, hehe.

Ska försöka få hem min syster så att jag kan åka ner och bada.. Är ju faktiskt hundvakt för tillfället, men Vouvouzelen (nej han heter inte så men jag kallar honom det!) sover så kanske ska gå upp till mitt renoveringsobejkt och spakla lite.

Så blir det. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback