LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG

Jag lever och jag taggar för kvällens fotboll, alla tummar hålls för Uruguay! Ju mer dom kan förnedra Klose desto bättre..

Idag är det för jävla varmt och jag gillar det inte. Inte alls faktiskt. Däremot har jag semester vilket innebär sovmorgon, det gillar jag. Trodde jag ja, imorse var det bara att stiga upp runt kl 06.40 för att passa lillen.. Hann käka frukost lääääänge, läsa alla tre delar av tidningen nogrannt som aldrig förr och sen så hade jag bara lite tråkigt. Vilket resulterade i att jag drog med mig alla tre fyrbeningarna ut i trädgården. Dom kunde springa, om dom ville, och jag slapp bli avbiten hälsenorna. Alla nöjda och glada, jag kunde sitta där i en stol.

Också varit i Linköping med min faster. Hon skulle ha lite grejer så jag kunde ju lika gärna följa med och kolla på det jag skulle köpa. Eller inte köpa, eftersom att hyllan jag ville ha hade utgått i sortimentet. Aaaew men gu så kul! Vi kökade och sådär också. 3vligt.

Mina tapeter är även hemkomna nu. Kan bli bra det där ska vi se. Jag tror på det så att säga.

Nästa vecka är jag så ledig, så ledig och inte en jävel går säker, Alexandra, bara så att du vet!

Ska ävenberätta en rolig historia någon dag närjag orkar skriva ner den, tills dess säger jag bara en sak.. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJtech.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback