Jordgubbar och mjölk!

- Billjetter till fyra fina matcher i Kristianstad och boende i Hässleholm är nu kirrat och klart. Känns magiskt bra! HAHAHA fan vad nörd det där lät, riktigt töntigt.

- Mitt rum är färdigtapetserat till en fjärdedel och det ser så bra ut så.

- Igår skulle jag badat med min kompis aaaaaaaaaaaaaaalexandra, men nu är det ju såhär att vi bor i Sverige. Halvvägs ner till sjön small det som bara den och sen kom regnet. Jag gillar det, men hon gör det inte. Vi köpte jordgubbar och kladdkake ballerina och gick hem till henne! Men när jag skulle hem, ja då öste det när igen. Kunde ha satt mitt huvud på att det haglade, men det såg jag ju att det inte gjorde..

- Var ute och gick i ungefär 70 min igår kväll. Tog mig en tur ner till psyket och strandpromenaden, gick väl sådär lite halvfort(njaaa) så det blev nog runt 7-8 km kanske. Delvis i duggregn och det var helt otroligt skönt! Duggregnet och iPoden, och jag.

- Idag har jag skön lagom-träningsvärk, men det beror knappast på promenaden. Skulle mer tippa på mitt lilla träningspass i trädgården i måndags. Det var riktigt fint så det får nog bli en favorit i repris framåt eftermiddagen/kvällen om inget annat kommer ivägen.

Har inte glömt att jag utlovade en story om mitt lilla missöde med vattnet. Men jag orkar inte skriva nu heller. Hahaha. Heeeejdå.

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback