Det blir vad man gör det till

Dagens game gick väll ungefär som förväntat. Törsk med 11 bollar.. Men vi stod ändå upp ganska bra matchen igenom. Vi spelade med rena junislaget där bara 2 st av oss var seniorer. En född -88 och en -90, alltså första årssenior. Resten -92, -93 och -94. En ordinarie på niometer som dessutom varit borta pga skada. Vi lyckas ändå göra 20 mål och det är inte dåligt. Släppa in 31 är ju sämre, men samtidigt så har Arboga ett riktigt bra skytte. Inget att göra åt, bara att säga grattis till 2 poäng. 2 poäng närmre avancemang till div 1. 
Mer om matchen skrivet av TP på : http://vhfdamer.wordpress.com/

Där ligger som det ser ut nu Gustavsberg, IFK Arboga, Göksten och RP. Vi får väll se om RP tackar nej till ett ev avancemang i år igen... Tycker inte att RP ska snacka så mycket om sitt otroligt unga lag i alla fall. Ingen koll på åldern i deras trupp, men kan verkligen inte tänka mig att dom spelar någon av sina 94or i a-laget. Så bra är dom icke, trots att mer än hälften av spelarna i 94ornas Östgötalag var från RP. Noll från Vadstena, och då har ändå 4 av dom redan spelat div 2 handboll.

Nu ska jag kängta tills imorgon då det bjuds på EM-final på tv4. Frankrike mot Kroatien. Hoppas allt vad jag kan på att Frankrike tar hem det. Jag skulle inte tåla Ivano Balics självbelåtna flin inramat av det flötiga håret om han skulle få lfta EM bucklan. Hemsk tanke! Eiuuw.

Försvarsjätte vs. fjolla.
File:Ivano Balic.jpg
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback