Men säg ingenting till mig det hörs på stegen när du går



Ahaarå, Voddler installerat och till o med fungerande på min dator. Känner för att trycka in ett liket 'like', dääärja.

Längesen jag uppdaterade här om mitt oerhört (jag älskar det ordet!!!!) intressanta liv. Jag har spelat lite matcher, ungefär tre tror jag. Huddinge borta som vi vann, Motala som vi vann med a-flick och Eskil hemma som vi förlorde med uddamålet. Finns det något värre..
Har även hunnit med Ullaredsdebuten. Ganska chill ställe. Fanns ju åt helvete för mycket grejer för att jag skulle orka kolla på allt, men jag menar, det jag hittade var finfina grejer. Kan fortfarande inte riktigt fatta mitt Hawaiian Tropic Beach Balm fynd. Köstade typ 50-60 spänn och i affär får man lägga ungefär det dubbla. Helt klart värt! Hårspray i olika sorter, en väska, en kavaj, div hudlotions, hörlurar och annat nödvändigt.
Sen så har jag ju varit lite sjuk och missat träning vilket suger. Fick riktigt jävla ont i halsen under tiden jag käkade penicillinet. Lyckat känner jag. Men nu verkar det gå åt rätt håll och jag kunde träna imorse. Okej ett riktigt oansträngande pass med massa skott från specialpositionerna och att jag ändå blev fett trött, men ändå. Det var fäääjnt!
Känner att det var typ.. Det. Händer inte så mycket för tillfället tycker jag. Får ta tag i det någon gång. :)
Tjingeling.


Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback