januari - maj

Jag färgade för första gången håret mörkt, lekte fjortis och blev riktigt nöjd!



Jag spelade min första a-lags match i division 2. Mot NKIK och mycket bättre debut kunde jag ju inte haft. :)



Med a-flick vann vi serien. Division 2, f92/93. Underbart!



Jag fick träffa och hålla om Kim Andersson, riktigt fint det.. Hihi.



Skolhandboll med 9ef, saknar vissa av dom riktigt ordentligt, samtidigt som man knappt kommer ihåg hur otroligt man trivdes i klassen. Åh, bilder väcker minnen .... <3




Hallsberg, vi kom till semifinal i a-slutspelet efter att ha slagit ut Tyresö på sudden i kvarten. Jag fick turen att göra avgörande målet. Lycka.




Där har ni mitt liv fram tills i slutet av maj ungefär. Endel så som London hade jag inte bilder ifrån..
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback