Heaven's on fire

Mjaow, fredag och chillarkväll på schemat. Klagar icke.
Även fast jag känner att det här är SÅ ohotat årets sämsta vecka. Kunde väll förvisso varit värre och jag klagar som en liten unge. Men aah, så kan det vara.
Ska även käka penicillin nu i 10 dagar, kan bli så när man skär sig i benet. Fan jag ska aldrig mer raka benen när jag är stressad.

Hääändboll i Stockholm imorgon. Ska bli himla fint. Hoppas jag orkar spela bara. Är ju lite si och så med orken känner jag. Tränat ett av fem pass den här veckan. Men kan inte göra så mycket åt det.. Hade inte gått i alla fall.

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv; nu är vi båda snygga i håret! äääälskar verkligen din nya färg, fytusan va fint de blev :D

2010-01-15 @ 22:18:47
URL: http://jossaaann.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback