Even if the sky is falling down

Jag har hittat platsen i mitt liv. Ligga på två kuddar på golvet i mitt rum. Riktigt jävla värt kan jag säga, är det för kallt är det bara att ta täcket. Fine, perfekt.

Inatt (imorse?) gick jag och la mig klockan 05.30 ca. Somnade väll runt 06.00, varför går man ens och lägger sig då.. Haha aa det är frågan de. Gick upp typ 11 och det konstiga är att jag är SÅ mycket piggare än vanligt. Kanske ska börja gå o lägga mig så dags då. Men nja, kass idé. 

Träna snart och det ska bli fint. Hoppas på lite roliga skott o fight övningar idag. Alternativt uppställt 6 mot 6 eller 4 mot 4. Yeah yeah, det blir fint i vilket fall.

TIGELIG
 

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback