21 januari 2009

Jisses vilken morgon.. Började ju med att jag inte ens försov mig, bara missade bussen ändå. Busschafföridiot.. Blev alltså en liten tripp till den underbara staden Mjölby. Wiihoo, finns ungefär ett bra ställe i Mjölby, pressbyrån. Kaffe och banan. Sen pendeln vidare mot Linköping, trodde jag ja. Tåget stod still i 19 min mellan Vikingstad och Linköping. När jag väl kom fram så skulle min buss gå om 4 min så det blev ju perfekt. Gick på den och allt, får dock se att några andra från JB går på en helt annan buss. Småpanik med tanke på att min erfarenhet av stadsbussar är kass, haha. Antingen missa eller komma åt helvete fel. Jag lyckades i alla fall ganska så bra. Hade nog gått fortare att ta den andra bussen, men jag kom ju fram välbehållen. Efter att ha fått stå brevid två vingliga pundar-alkis-äckel. Myyyyyysigt!
Engelska nu och jag älskart, tänk om alla ämnen kunde vara liks roliga som just engelska... Då skulle jag hoppa av skolan på dirr. Tjingeling.
Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

sv; haha ja :D måste bara börja seriöst, vilken bra sida du länkade! nu jädrar :D

2010-01-26 @ 21:27:57
URL: http://jossaaann.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback