01 - januari - 10

Klockan är 20.36 den 1 januari 2010, och jag är bara SÅ jävla trött. Tänkte bara meddela den extremt viktiga faktan.
Jag vaknade precis efter o ha sovit kanske 1,5 timmar. Hur skönt var inte det liksom. Sprang före det omkring i en stor vit t-shirt, trosor, nyfönat hår, nyfilade fötter och nyrakade ben. Man kan ju ha det sämre. Enda minuset var väll att mitt ena ben är halvt avskuret. Duschen såg igår ut som en mordplats, inte är det stort men fan vad det svider.. :(

TIGELIG

Kommentarer
Postat av: Fridis

Lisa inlägget fick mig att rysa, du får inte skriva så tragiskt! :(



Saknar dig mitt em0 kanske att det där var ett tecken på att du är ett steg närmare em0na, men glöm inte, det är bara 177 medlemmar än sålänge!



Pussssssss!!

2010-01-01 @ 22:36:49
Postat av: lisen

Sv: Jag är nog lite tragiskt ;) men jag kan trösta dig med att det inte är så illa som det låter.. hahaha

puss på dig!!!!!

2010-01-02 @ 00:34:59
URL: http://lisili.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback