Kööööömsi

Snittet på låtarna i melodifestivalen idag var väl ganska så okej, var iaf 5 av låtarna som jag tyckte funkade att lyssna på. Fään första gången skulle jag gissa på!

Delade faktiskt åsikt med svenska folket ikväll, inte ofta det händer heller. Men ja, jag tycker att Timoteij hade en jävligt skön låt!

Kom kom kom medans som som sommaren ännu hänger sig kvar.
Medan natten ännu är ljum

-annan text jag inte kommer ihåg-
Kom kom kom det finns dom dom dom som låter chansen irra förbi.
Ta min hand så gör vi allting


Truuuuue.

Kanska ska inta soffan och kolla lite på OS innan det är dags för sängen. Eller okej, nu ljuger jag som vanligt. Höhöööööööö, inte. Men tjaaa jag kommer bli kvar vid datorn för länge idag med kan jag tänka mig. Sad.
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback