TACK FÖR SEMLORNA ALEXANDRA :D!

Ännu en dag på APU:n, det är fan rätt nice alltså. Imorgon blir det dock lite mer allvarligt. Begravningar och sånt.. Sorgligt, men det är ju samtidigt väldigt fint.

Träffade min oerhört saknade Sara idag också. Våra impulsiva idéer förde oss till VMP Arena för lite hockey. J18 DM om jag inte är helt fel ute. Mjölby mot HF vare iaf. Vet dock inte vilka som vann eftersom vi drog när det var 10min kvar för att hinna med pizza. Hungriga brudar är ju inte o leka med. Hähääääääääää.
Träffade nåt fyllo där i Mjölby som vi snacka med i 40 min eller något. Han tyckte jag var tuff. Sen var jag även bäst också, bara för att jag svara emot honom och fråga varför i helvet han var full på en onsdag.. Go kille de där. Kille, okej han berättade att han var morfar, det var en gubbe. 

Nanananaa, borde lägga upp 6 inlägg om dagen enligt min ena (enda?) läsare. Kanske ska börja med det.


-->BILD PÅ EN TAKE AWAYLATTE<--
"Heej bloggen idag har jag köpt en caffelatte och ett par nya skor som jag bara inte kunde motstå. Kommer bilder senare, jag LOVAR! Nu ska ajg träffa X, vi hörs senare. Puss!"

Kommentarer
Postat av: Timmis

Hur kan du tro att du bara har en läsare !? Vi läser bloggen hela tiden !

2010-02-20 @ 14:36:50

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback