T o r s d a g :

Orkade inte kolla på tre kronor inatt, men jag läste ju att dom vann iaf. Det var ju bra!
Gick upp i morse och duschade, fyfan jag hatar det. Aae, duscha på morgonen har aldrig varit min grej, hellre kvällarna.

Ikväll är det träning och då ska jag vara med. Blir la tejpa lite, men jag menar det känns som om jag inte dirr har utnyttjat min del av tejpen. Haha.. Tror att vi utan och överdriva har gjort av med FEMTON LÅDOR tejp den här säsongen, om det inte är mer alltså. Haha shiiiiiet.

Har även sett på fejjan att det är riktigt jävla många som fyller år i början av april. Alla som är grymma fyller då, ohja!

Hääääääjrå kömpis

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback