Smart tjej..

Uppe med tuppen imorse, eller okej, tidigare än tuppen! 06.00 var det ju hockey, Sverige - Finland. Okej, jag somnade förvisso ifrån 3e perioden, men jag fick ju i alla fall se alla mål. Det är ju alltid något.

Igår upptäckte jag att man ka se sändningarna på svtplay, braaaaaa lisa! Smart tjej.. Kollade därför på curlingen, Sverige - Norge. Jag är helt övertygad om att curling är den ultimata tv-sporten. Det går lagom fort, man ser precis allt som händer nogarant, dock förstår man det inte riktigt utan man sitter bara avslappnat och lyssnar på kommentatorn. Säger "kooom igen nudå" lite för sig själv och håller tummarna. Fast man inte förstår åt vad. DAAAAAMN, hjärta till den som uppfann curlingen, jag bara älskar det!
Iiiiiiiiiih, det är Sverige - Schweiz kl 18.00, om jag försöker tigga till mig skjuts till träningen hinner jag ju se det, käka till det, kommer bli så äckligt perfekt. Sen imorgon är det kl 23.00 så det krockar inte heller med träning. Lucky me!


 

Kommentarer
Postat av: Timmis

Damn girl ! You're obsessed !

2010-02-22 @ 15:32:14

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback