Om man skulle beskriva mig i ett nummer.

Råkade på något sätt hitta en sida med en massa numerolgi o sånt som egentligen inte är något att ha. MEN det är så jävla sjukt när man känner igen saker som mer eller mindr bara stämmer. Jag har alltid mer eller mindre trott på allt som har med horoskop och sånt att göra. Rätt eller fel? Jag bryr mig i alla fall inte om vilket.

Jag har nummer 1 och enligt det där så ska jag vara så här:

Livsväg 1, den typiska ledargestalten:
Personer som har 1 som livstal är ofta mycket energiska och handlingskraftiga. Inte sällan är de även ambitiösa och bra på att fatta snabba beslut. En negativ egenskap som de har är deras otålighet och bristande självkritik.

Har du livstalet 1 så är du troligtvis en populär person som gärna är den som tar initiativ och startar nya projekt. De flesta uppfattar dig som en trygg och självsäker människa som är något av en ledartyp. Din koncentrationsförmåga är god och din något djärva och originella framtoning hjälper dig att nå dina mål i livet. Du är också mycket självständig och föredrar att ta saker och ting i egna händer.

Du kan ha svårt att känna dig tillfredsställd och vill hela tiden förbättra ditt liv. Ibland kan du ha svårt att samarbeta med andra, och en orsak till detta kan vara att du är alltför otålig. Du får försöka lära dig att andra människor kanske inte har lika mycket energi som du.


Endel av orden kan jag känna igen mig i. Helt klart!

Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback