No time to think, my turn to go

Känner mig dom att jag är ungefär 75 år i kroppern idag. Träningsvärk har slagit till i låren, ljumskarna, röven, magen och axlarna. Så det blev tigerbalsam för hela slanten före träningen, dock inte i ljumskarna. Min kvinna Amanda sa att det inte är så skön.. T. Älskade träningsvärk. Man gillar det ju lite egentligen. Skönaste smärtan om man kan uttrycka det så, och det kan man säkert.

Träningen var ju nice ikväll. Hela 8 stycken var vi, varav två är målisar. Blev mycket skjuta alltså, och det gillas såklart. Sen att det gick sådär, det skyller vi HELT på dåliga tränare. Punkt slut. Haha, galet vilka små ordkrig det alltid skapas. Underbar stämning, och man får väl antagligen skylla sog själv för alla psykningar. Dagens bestod typ av "Två mål i rad, är du dopad?" och "Jag tror du har gjort alla fel man kan göra nu." Lyckades även göra en Alex, snubblade lite fint på linjen föll som en säl. Fint. Blir två matcher i helgen.

A-laget mot Gustavsberg, lördag kl 14.00 hemma
Serieledarna som leder div 2 och redan är klara för ettan för längesen och inte har förlorat en match på typ 3 säsonger. Men vi V Ä G R A R att ställa in skorna, kämpa in i det sista.

A-flick mot Ramunder, söndag kl 13.00 hemma
Tror vi vann med ca 30 bollar borta. Gäller att hålla fokus uppe och bara köra på.

Imorgon ska det visst bli snörugby och pulkaåkning på idrotten. HUR kul!!! Jag längtar redan.

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Timmis

Första kommentaren ! :D grymt med pulka och rugby !

2010-02-05 @ 00:02:12

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback