Min favorit, Flippen

Tillbringat en stund av min eftermiddag med denna söta kille. Min fina lilla älskling Filip. Vi var ute på en liten promenad i den djupa snön, mycket mycket trevligt. Våran connection är rätt oslagbar jag säga. Sen så är vi ganska lika i sättet.. Hihihiiiiiiiiiiii, mat.
Kan ju tillägga att han är liiiite större nu, med tanke på att bilderna, jag tror i alla fall, att dom är tagna i juni.




Curling på tv nu fast jag tror inte jag orkar kolla. Fyfan lisa. Nej, men jag tror jag ska gå och lägga mig i sängen med te och lite russin och kolla på Grey's. Fast å andra sidan kan jag ju ha curlingen upp på svtplay bara stänga av ljudet. Så blir det. Godnatt gott folk.
Kommentarer
Postat av: Timmis

How cute ! :D

2010-02-24 @ 23:36:12

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback