Inget stoppar oss nu

Hej jag har tråkigt. Halvligger i soffan framför tvn och "kollar" på backhoppningen. Fast mest lyssnar jag på dålig musik, mest dansband faktiskt och tycker synd om mig själv, dock vet jag inte riktigt varför. Men det är säkert lite synd om mig. Hahaha naaaaat, det är inte ett enda dugg synd om mig. '
Tycker att min lilla fossing är allmänt skum, jag har ju inget ont vilket är skönt. Men i vissa lägen känns den bara så himla könstig. Mne imorgon blir det tejp och sen bara kör vi!
Hade tänkt att riktigt bara såga ner Tallen imorgon. Jävlar vilken rolig ordvits, men verkligen Lisa. Du har en karriär som komiker, kanske skulle skippa dom gamla skämten bara..
- Nej men tack vad glad jag blir :')

Scccch, jag är inte schizofren.
- Nejdå Lisa, det är du inte.

snapshot_20100113hgtrgfed
Kommentarer

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback