Helgens matcher

Kanske skulle skriva lite om helgens resultat också, även fast båda speglar matcherna ganska bra..

Div 2 mot Gustavsberg, 11-34.
Som man ser i resultatet blev vi väll tyvärr ganska rejält krossade.. Ett resultat som iof inte var så oväntat kanske. Det var väll ingen som direkt trodde att vi skulle ta poäng, vilket ju i sin tur leder till att vi kunde spela helt utan press. I halvtid stod det 6-12, och det var egentligen bra från våran sida. Okej, inte dom ynka 6 målen vi lyckades få in. Men att bara släppa in 12 mot serieledarna på 30 min, det är bra! Säger ju även endel om hur vårat spel är uppbyggt. Försvar försvar försvar. Jag gillart!
Andra halvlek var inte fullt så bra. Jag tycker inte att man kan säga att det var dåligt, men somsagt. Inte lika bra. Sen att det rann i väg på slutet är väll kanske inte så mycket att göra åt. Nästan svårt att det inte blir så.. 

Bilder och mer om matchen på: http://vhfdamer.wordpress.com

Bara att försöka ta revanch på RP på söndag. Kommer bli derbykänslor, jag lovar. Hoppas på en grym publik också, känns som att jag har lite bekanta i Linköping nu för tiden, alla JB elever. Mot sporthallen. 14 februari klockan 19.30.

A-flick mot Ramunder, 39-3.
Kan vi väll kvalificera till säsongens absolut tråkigaste match. Tjohoo liksom. Men vafan, två poäng och 36 plusmål. Det sitter ju inte fel där i toppstriden. Lyckades faktiskt näta 4 gånger på typ 5 minuter, okej kanske inte allt för mycket att skryta med. Men det är ju ganska ovanligt att jag gör det överhuvudtaget nu förtiden. Blir inte så mycket mål från egen planhalva när man nästan bara spelar försvar. Haha.
Har ingen aning om när a-flick har match nästa gång. Ingen koll på den serien alls, jag spelar när jag blir tillsagd, och det är ganska fint det med!
Kommentarer
Postat av: Emma

Hej.:-)vad kul att du gillar min blogg,alltid välkommen.så du spelar i västerås?där Ses man.:-)du har väl inte missat min tävling?man kan vinna musli.bara att delta.:-)

2010-02-11 @ 06:33:34
URL: http://petersson84.blogg.se/

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback