Gameday is... extreeeem pluggdag.

Händelserik dag igår kan man tycka. Lyckades till och med bli färdig med näringslärarapporten, det är fan inte dåligt ni. Exakt kl 17.00 lämnades den in, hela 6 timmar och 59 minuter för tidigt. Marginalen på min sida om man säger så. Mycket skrivet blev det också, 6489 ord, fördelat på 22 sidor. Lägg till gruppuppgiften på det så har vi sammanlagt 9144 ord på 38 sidor. Påminner mig verkligen om varför jag INTE ska bli lärare. Ha det så kul med ca 30 uppsatser LG. Grattis!

Denna söndag var även gameday, derby till och med. Förlust med sisådär 20 bollar. Oerhört kul..
http://vhfdamer.wordpress.com
Kommentarer
Postat av: Timmis

Nej du har så rätt kusin, vi kan bara säga: Lycka till LG !

2010-02-15 @ 23:06:07

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback