Fyrapoängs helg

Ahaarrå, match mot RP idag. Gick ju ganska så bra det. Sure, vi låg under med 0-5 och gjorde vårat första mål efter typ 14 min. Det stod 4-6 till dom i halvtid, men, där var det slut på det roliga. Blev en riktig rysare mot slutet där vi inte någon gång under hela matchen ledde, utan bara lika eller en boll upp. 17-16 målet satte vi med ungefär 10 sekunder kvar och jaa, vad säger man. SÅ skön..T. Spelade ganska mycket och fick även dagen till ära slå en straff. Gillas starkt!
 
Absolut inte lika lättande som gårdagens uddamålsvinst, för den känslan var obeskrivbar. Kändes bara som all nervositet och press man haft inom sig hela matchen bara rann av en och man blev bara så lugn. Helt utmattad, och så himla lycklig. Det hela är inte klart på långa väger ännu, men vi tog definitivt ett oerhört viktigt steg i precis rätt riktning.
Fick spela väldigt mycket, ungefär 59 min och 30 sekunder. Som ni förstår alltså även alla anfall. Gick ganska okej, eller aah, annars skulle jag ju definitivt ha blivit utbytt.




Hähääääääää, biff.

Som vanligt, coach ord om matchen på http://vhfdamer.wordpress.com 
Kommentarer
Postat av: Timmis

Blir tummen upp på det och en faderlig klapp på axeln !

2010-03-01 @ 17:33:30
Postat av: Anna

ALLTID underbart att spöa RP !! :D

2010-03-01 @ 21:28:05
URL: http://www.freewebs.com/solhem

Ja men skriv någonting då? Helst något random!:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (bara jag som ser!)

Ja, men du har väl blogg?:


Yeeeay, låt höra!:

Trackback